O to the rättvist

... På kasst humör idag, men ändå inte! Pretty sick but however. Läste nyss att snorungen C ska bort till solen och känner en jävligt stor avundsjuka... Får väl istället glädja mig åt att jag ska iväg i 3 veckor till malta i sommar!

Så.. Vad har jag gjort idag? Jag kom till skolan vid 10, fick mina betyg,vilket jag är jävligt lack på då lärare är fel knullade sometimes, ursäkta språket men ilskan.. gaaaaah!
Iallafall så åkte jag och Nadja in till stan vid 11,åt lunch och har vart där tills 16,alltså i 5 timmar. Hittade julklappar så det var bra! Annars vad händer ikväll,ska dra på fest i hornstull med några vänner och sådär,så
ill update you later guys!

(Gårdagens kan jag lägga upp senare,den finns på Nadjas data! Men nu kommer dagens!)

Easy and casual,
Tunika,eller vad fan det heter - gina
strumpbyxor - (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0