Middag

Yo! Har verkligen inte gjort något idag, har bara degat i soffan. Vaknade vid 2 och har legat där sen dess. Kom hem vid halv ett igår, vart en tidig kväll men väldigt skönt. Såg på bio med Nadja och Sara och det var trevligt. Något ovanligt störande publik som man fick ryta åt några gånger man annars joråååå.

Idag blir det tjejmiddag/fest hos Sara och det blir nice. Ska skynda mig och fixa för att dra till henne lite tidigare. Outfiten får ni senare för nu har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig och ska typ vara hos henne om en halvtimme.. Ops!
Juste, måste lägga till att Lucian var.. Kaos! I kyrkan för skolan var det helt okej, men sen på DHL.. ha-ha, vissa skrattade så mycket att de började gråta, helt seriöst(?).. Aja, vi fick 1000 kr för att göra det och vi får mer pengar på måndag så, man kan inte riktigt säga nej :)
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0