L to the ööördddddddag

Det här med att uppdatera är en riktigt dålig grej för mig. No deal for me. Min dator är doomed och den har virus överallt, musen funkar inte så det är i princip att ge upp. Jag kan iallafall försöka vara från mammas dator men det är allt, hoppas Martina håller sin grej nu alltså... annars är det synd. Jag ska berätta om idag och igår för er mina vänner.

Igår: Åkte till emeliy ganska tidigt, vi åt och så sen kom Sara, Claudia, Nicole och två killar, sen kom Jasmine och samt Menea. Vi förkrökade där och hade jättekul, sedan drog de vidare i deras bil och jag Menea och Jasmine åkte buss till Brommaplan, därifrån åkte jag och Jasmine vidare till mcdonalds, där satt det en kille som käkade as skabbigt, så kollade vi på honom utan att han märkte det, men efter ett tag gjorde han det och sa att han pratade franska. Eller sa iallafall något på franska. Så jasmine började säga "du är asskabbig" på svenska och jag garvade ihjäl mig, när andra killen snac2kade till oss på svenska. Vänta, kan du svenska? Sen åkte vi hem till henne men på vägen sa vi vår typiska replik: " Vill du ha pisk? " Så träffade vi en kille som var aslik Szoppe, en postman, på tåget träffade jag en som lyssnade på musik och vi snackade dövspråk, sen kunde han snacka! Så jag la ner en grej i hans tröja och sa "varje gång du runkar, tänk på mig" haha. vi drev såklart. Men han sa med ett stort JA!

Idag: Var med Evelina, vi träffade Natalie och drog till söder på fest hos någon Basse typ. Lekte ölleken, riktigt kul att köra för att liva upp stämningen. Roligt folk, senare kom Milad och hans polare och så.... Det var några tjejer som klädde av sig och grejer vi tyckte bara var pinsamma. Jaja.... inget mer om de, hahahahahaha Eve och jag kissade i hissen(inte första gången...ops)

Träffade Telenor eller vilken reklam det är, glömt, men ni vet killen som är son till mannen och det är familjetelefonreklam? Iallafall så bor han nära mig, träffade han och han hade två skiiiiitfula tjejpolare, jag ville bara säga det.. JAAPPPP så var det. Puss/Corinna



Osminkad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0