Kommer sakna min bubbi

Jag hoppas på att nästa helg blir oförglömlig, för jag kommer inte kunna sluta tänka på att min Jasmine ska åka till Thailand i en månad. Hur ska jag klara mig utan både henne och Noah? Inte ens i mina tankar. Ska lägga mig och ringa Mille nu. Vi var nyss på bio Luftslottet som sprängdes, den var bra, se den! Såklart, alla 3 delar är bra. Imorgon ska jag träffa Petronella som herregud, sist var typ 2 år sedan. Min tvilling, mitt oboyface jag vet inte vad vi kallade varandra. Men jag vill inte förlora henne som jag gjort! Imorgon är det julklappsshopping! Vad önskar ni er?

Ska nog också köpa min vinterjacka, men hoppas pappa laddat in pengarna tills imorgon. Skrev även till honom för fick sån lust att komma bort härifrån. Om man har en pappa som bor i frankrike, varför inte åka dit? Så jag vill stanna där längreeeeeee och chilla med mina vänner där!


Bild från förra helgen med Menea.

Menea och Jasmine

Jag var helt off, här står vi och väntar på bussen som vi hade gjort i säkert en halvtimma. Jag hade dansat till flera låtar och bara larvade mig jättemycket. Inte så lyckat nej, men igår, igår är värd historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0