Kass

Förlåt för kass uppdatering från min sida, men har knappt några krafter kvar. Längtar ihjäl mig till lovet. Och är fortfarande rätt ny med tanken att blogga,så jag kommer igång sakta för om jag stressar upp mig kommer det sluta med att jag slutar blogga, och det vill vi inte. Men jag tror att jag lär komma igång som bäst i slutet av veckan, då lovet tar fart för det är då det börjar hända saker. Nu är det mest samma babbel all the way, skolan, gjort efter skolan, göa ikväll, outfit osv. Men jag ser den här veckan som en slow start, i need it!

Dagens 5

-Skola, från 9-16. Vg i Hk, helt ok!
-Var med Anna hos Victor
-Sista Lucia showen, lönen 50 kr denna gång ;D
-Hem,ta de lugnt. Såg film
-Godnatt ma people!
Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0