Just a little bit confused

Zliten. Kom hem från bagis precis och vår kväll blev helt misslyckad. Helt ärligt är det nog bra för att jag nog inte pallat gå i de där höga klackarna så länge till. Mötte upp Natta och vi åkte till Mickan vid 8, vi var där, madde kom och vi var jävligt utråkade... så jag ringde emeliy efter ett tag så vi skulle spica upp lite för jag lovat henne sen tidigare, vi åkte dit vid 12 och vi hann vara där i kanske 2 minuter. Allt blev bara fel. Som nu, vad fan händer nu?

Jag är inte tjejen som jag var förut, du måste förstå det. Saker ändras, VI har inte varit med varandra sen jag var ett litet barn. JAG blir sur, väldigt lätt nuförtiden, och JA jag lägger det över dig, men jag HAR försökt den senaste tiden att komma i tid, som jag gjort sen alltid och lärt mig av mina misstag, jag skulle aldrig ens TÄNKA på att stänga av mobilen och inte ringa dig och säga var jag är. Det är JAG som håller koll, och att du nu inte tänker mig göra som jag vill får mig att flippa och inse hur sur jag kan bli. Det är läskigt, men jag är inte samma person som jag var för 3 år sen. Jag älskar dig föralltid, men våra gräl, är nog det värsta jag vet. Var tvungen att få ur mig något. Ursäkta ni som inte förstår, men ni behöver inte läsa..

Och just nu ber jag för att det ska finnas en enda person som INTE är falsk.
För tyvärr har jag inte funnit den personen. Alla har en ideal att leva upp till.
This Is mine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0