Julshopping

För det första måste ni kolla på det här, det är jag som dansar i en tomtedräkt. Kinky va? Jag var iallafall på stan med Nellisen idag, long time ago. Vi gick och köpte en jacka till mig, dock tror jag nu att den är lite för liten på mig. Eller tycker ni? Ni får se bild under. Fastän annars är den väldigt mysig och har inte sett märket på någon annan. Shoppade lite julshopping dessutom, plattång till mamma samt nattlinne, t-shirt ascool till nicklas min storebror, och ett X till karin vet att hon läser detta så hon får inte reda på det så lätt. No!



Brutal bild längst upp men får väl lida för er skull! /C


Kommentarer
Postat av: lesli

vart är jacka köpt

2009-12-18 @ 13:48:47
Postat av: Corinna

Den är köpt från SOS

2009-12-18 @ 14:57:07
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0