Jag måste bara påpeka

Jag ska säga det här till honom ikväll. Men ifall han råkar ha skuttat in på min blogg, så vet jag faktiskt när vi träffades för första gången. U know who you are. Och det var INTE den 7 januari, det var den 27 januari. Juste, bildbevis! Det hade du med.. men 20 dagar för tidigt.. eller hörde jag fel? Iallafall hade jag kul den kvällen med Mischa, Karin, Boel, Fanny, vilka var det mer? :$


Syftet med denna bild var:
När Boel sa något riktigt korkat tog jag en pantburk-
och slog den i pannan på henne och skrek: PANTAD!
Då vi tyckte skämtet var kul, iförsig väldigt intärnt för vi fattade sammanhanget.
Bilden tagen ur ett video. Jag längst till vänster, Boel i mitten och Mischa till höger. Very, very... un usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0