I tell the truth but leave away many things

Livet rullar
När karin pullar
Medans jag bakar bullar

Jag kom på en rimgrej på bussen. Jag är så sjuuuuuukt seg, ont i huvudet, överallt. Min hjärna tänker inte, den fungerar inte denna söndag haha tänkte jag säga, lördag menar jag.. hehe.. Iallafall så berättar jag lite kort om igår. Det jag visade för er som outfit blev inte min outfit senare på kvällen, hoppas aisha lägger in bilderna så syns de. Grå högmidjade, FATTA ATT DE ÄR EMELIYS HON ÄR SPINKIG SOM FAAAAAN OCH JAG HAR BOOTY OCH KRALLIGA LÅR de var för stora på mig. Men inte understa knappen dådå... Iallafall åkte jag och mötte Emeliy och nicole vid t-cen, vi fixade lite grejer sen åkte vi till solna till nicole, där var vi i 3 timmar typ till klockan 9 (då vi egentligen skulle varit hos nico) Så lagar vi köttbullar och är fett sega. Sen åker vi till emeliy enda till bromma, fixar oss där och vi är ute klockan 11.. duktiga va? Daniella kom dit och vi åkte direkt till bagis. Vi firade nico med roliga människor enda till 12 slaget, då han fyllde år påriktigt alltså. Så gick vi ut, arez,marco,nicole,daniella,emeliy,aisha,bonjo,ille,nico,yasmin,jimmy,milo,shayan alla möiliga faaaan kommer inte ihåg namnen.. vi var ute men hade ingen känsel så det var lugnt =) hade tungt kul alltså... jag och yasmin började fakebråka och massa.. sen gick vi till t-banan där vi mötte sara den nya nykteristen och ey-walla eller vad han hette som jag förknippade hans namn på :P Haha.... hade skitkul iallafall kan bjuda på en video från mobilen som emeliy tog som jag inte har ett minne av sen åkte vi till slussen mådde jättedåligt haha men inget hände sådär, arez hjälpte fett snällt.. Sen var vi på mcdonalds och åt, sen åkte jag emeliy,daniella och nicole vidare vi sjöng på tunnelbanan o alalalalala... vi åkte hem sen alltså jag och emeliy, skiiiiiitsega och så kissade jag läääh mycket! :)
Dagen efter: åh.. mår inte bra alltså... men försökte spexa bara för er skull.. bilder kommer!





Haha nicole säger att jag ser ut som kycklingen den gula i någon barnkanal :(
Osminkad.

 

 

Peace & love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0