Hmmm..yeah

Hey! Jag kom precis hem och har städat här i rummet. Visst är jag duktig? Även fast jag är tjockt seg så gjorde jag det! Har haft en rolig dag idag, eller knas.. jag gjorde den rolig ;) Efter skolan åkte jag och Emeliy in till stan, hon käkade på mcdonalds... gissa vem jag såg? HAN JAG SKREV OM, ÄCKLET SOM SKREV PÅ FACEBOOK! Sen drog jag och Olivia vidare(vi mötte även upp amanda och agnes!), vi skulle till mikas för att hon skulle kolla lite modellgrejer och så. Haha, jag älskar att driva med sånadär spinkiga tjejer för jag själv har kött på benen. När jag kom dit hade dom gjort de fint, fina stolar och pepparkakor lalala... så jag tog direkt en pepparkaka, ett äpple o vadsomhelst. Så började jag garva för en liten tjockis kommer dit och alla är spinkiga och... ja ni fattade inte hur mycket narr jag gjorde av mig själv och de. Haha! Jag hade ett äppelskrutt, så visste jag inte var jag skulle lägga den, de fanns inge papperskorg.. så skämtade vi om att om vi skulle slänga den ut ur fönstret snabbt när de kommer in sen ba är fönstret stängt så bara glider den ner för fönstret. Ja, det är intärnt. Efter det åkte vi till tacobar där jag och amanda blev totalt stämplade som total-iq-barn, vi skulle köpa nacho deluxe grande för 83 kr typ, så hade vi 90 spänn men hahahaha vi ba shiiiit haar nååågooon 5 kronor? Jag vet inte hur vi tänkte. Men kassören bjöd oss på cola bara för att hon tyckte synd om oss. Vaknat på fel sätt denna dag. Hihi. Okej får kramp i armen när jag skriver nu. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0