Hitler is crap

Är det någon som kan göra en cool header här? Isåfall kontakta mig! [email protected]
Håller på att plugga till andra världskriget, har bestämt mig nu att jag inte ska göra uppsatsen för jag kommer inte ens hinna börja på den innan vi ska lämna in den, nämligen på onsdag. Hinner man skriva en uppsats på två dagar? Tror inte det. Har iallafall suttit och försökt leva mig in i detta men alla årtalen bara surrar omkring i ens huvud. Kommer inte hinna plugga färdigt för att mamma tänker dra med mig på någon tantkalas.

Tråkiga inlägg jag vet, men såhär är det för mig idag. Tar med mig kameran idag.

 

Love, Corinna


Kommentarer
Postat av: Abdul Mohamed

VADÅ hitler IS CRAP.. You are wrong, my girl! I LOVE HITLER AND IS FAMILY. He respected germany in 1939 when he shot evry blody jew. I know that you don´t like jew because the swedish people dont like them. And you are from sweden, so you moust hate them. They are animal, I have right, okay! And i m going to add you in msn so we can discuss about that :) please don´t hate me, but i m a racist human!

2009-12-06 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0