Guess whos back?

Yeah you heard me! Im back on track och jadu,vi får se hur länge det här håller.
Well hoppas på det bästa!
Som C skrev så är det bara en tillfällig skit ful header så, please no coments! Hon också redan berättat om att vi sågs i dag och allt så det är ju avklarat.
Imorgon ska man vara i kyrkan kvart över sju på morgonen för Lucia, underbart... Och sen är det väl bara någon vecka kvar tills jullov vilket jag får 18/12 så jag mår bra.
Tänkte slänga in en dagens bara så där så man får tillbaka "the blogg feeling" ha-ha
Minus alla smycken, tog av de när jag kom hem.

Och jag vet,ser något överdrivet uppblåst ut på första bilden..
Tröja/tunika/Blus - Va fan det nu än är - VILA
Svarta Jeans leggings - Gina T
Väskan - (NY!) H&m
Jackan (ej på bild) - Boomerang
Skor - (ej på bild) Låga converse



Galen låååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0