GRAN CANARIA HERE I COME!

Oh herregud jag är i chock!

Gissa vem som ska till gran canaria? Jag? Oh ja!! Fick chock, kom hem med mina betyg och min storebror kollade igenom de som normalt inget udda. Så går jag in i mitt rum städar lite undan. Sen kommer han in och säger med en hemsk ton, jag blir liksom jätterädd att något hänt han ba: Corinna, du måste få veta en sak.
Jag ba vadå?
Han ba: Vi ska till gran canaria imorgon. Mitt hjärta börjar bulta.. herregud. JAG ÄR SÅ GLAD!men vi ska åka till kalmar imorgon. Tänk, tänk att vi ska till det varma medans alla fryser!!!!!
.

Var hos Jasmine med Laura efter skolan vi åt upp hennes mat och vi mulade varandra. Sen drog vi med tåget och där skickade vi bluetooth till alla på tåget.

ÅH JAG SKA FIXA RAGG DÄR!!!!!! FLIRT SKA DET BLI OJJJAAA!!

Brun utan sol har funkat hittils men nu blir det RIKTIGT!


Ivriga bilder så fick ingen stillbild!


Martina får ta över här sålänge! Skriver såklart ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0