Finally!

Äntligen kunde jag ladda in bilder från mobilen som kommer hamna rakt ut på facebook men också här på bloggen! Här kommer festbilderna från senaste helgerna och jag ursäktar att de kommer försent. Har fortfarande inte fått senaste helgens bilder men hoppas jag får tag i de på något sätt!


Till vänster: Jag och amanda på kisspaus någongång i november i think. Höger: jag och olivia slutet av november

Jag och min älskling på väg till kista på fest hos martin (hon driver)

Vi skulle till aspudden men det blev väl innerstan den kvällen? dont remember..

Tagna med Nattas mobil, jag ser ut som en vampyr, hos Petter förra helgen

Jag och Petter

Haha älskar att det var bara vi som pozade och alla andra var borta

Vi drev i Petters jacuzzi.. fick inte bilden då natta var med! :(

Egentligen: är det en bild på mig, olivia,karin och karro

Släpper loss på t-banan

Innan vi skulle på fest hos Wille åt jassan en CURRY-macka..

En jätte-jätte-jätte gammal bild jag tog från jassans mobil då jag såg ut som h*lvete


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha den sista bilden har Jassan fått från min mobil jag tog en bilden när vi var på festen hemma hos max :P <333

2009-12-09 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0