Bullshit

Hej snyggingar!

Kom hem nyss från en tuff dag eller vad man ska kalla det, har inte varit på några lektioner som var väldigt dåligt men jag behövde vila. Jag gjorde omprovet på matten imorse och jag hoppas det blev bra, är en väldigt snabbt stressad person så det var väldigt mycket folk där imorse så jag inte kunde koncentrera mig som jag verkligen skulle behövt göra.. Håll tummarna uppe. Blev lite deprimerad efter att jag hört att NO-provet gick dåligt, detta är en sådan period som INTE får hända, det är så med mig, om jag får bra på ett prov en gång går alla andra bra också, men om det går dåligt på ett går det på alla det också.


Saknar/längtar tills daddy i frankrike..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0