Angry and Im...yes... Im putting it sooo out on you

Planer för imorgon: Njaaaa..... plugga. Sen åt helvete med att jag ska träffa Noah som jag ville verkligen, jag ska ringa honom och tell him the bad news. För någon miss. präktig nämner inga namn mamma ska ta mig till något jävla bastukärringjävla grej. Jag skulle plugga, ja! P-L-U-G-G-A, men nej nej det får jag tydligen INTE göra. Men OJ, hade inte jag matteprov imorgon, som jag fejlat 3 gånger i rad för min lärare är dum i huvudet? Men oj, har inte jag syslöjdsprov på tisdag som jag inte hunnit kika på, men OJ har inte jag SO-uppsats tills på onsdag som jag inte ens börjat skriva på!? Hela dagen imorgon måste jag plugga. För jag, jag är sämst på det, men jag är verkligen inte någon som skiter i plugget, tvärtom, jag försöker lägga tid i det, men alla mina veckodagar går åt det och när man längtat till helgen så gör man det man gör och tar söndagen åt att plugga. MEN NU FÅR JAG INTE DET?!?!?!?!?!! Tror du jag vill jobba på korvkiosk eller?!

You have lost me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0