All alone

Äntligen fick jag tar på min mamma. Hon har varit ute hela dagen idag och jag gick och tog en powernap för jag var helt slut från igårkvälls allt pluggande och hade typ blå ringar under ögonen. Noah ringde mig dock och störde, var helt borta för man får faktiskt inte väcka mig när jag sover för då blir jag helt allmänt seg hela dagen.. Ska nog hoppa in i duschen och göra något som ni kommer få se resultat på sen! Snackade precis med papa, han ska fixa så jag ska få en ny vinterjacka för i h*lvete det var på tiden. Jag vill åka till frankrike, skulle dit på julen men tror inte det blir av.. nu snackar vi om nyåren, men det vill man ju fira med sina vänner? men jag har iförsig mina killkompisar leo, frank, hugues,frederik,dylan,jacob,pietre, o.s.v det var kuuuuuuul and I miss that :(


Jag hade precis badat i pappas pool och kände mig extra töntig. Sorry.


Kommentarer
Postat av: Emma <3

Du e töntig! :D <3

2009-12-03 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0