Yesterday, today




Hej bloggen! Andledningen till att jag inte skrivit på ett litet tag är
för att jag inte haft internet nu så jag skrev så snarast jag kunde nu!
Inatt sov jag hos Tessan, vi möttes vid hötorget på dagen, sen åkte vi
med bussen till humlegården, där vi gick in på 7eleven och köpte cafe
coolers. Och vi är värsta tjuvarna, haha, jag tappade kontrollen på
cafecoolern så det överflöd jättemycket och då bad jag för en till. Jag
fick en, men tess, så busig som hon är. Tog den dampkoppenockså! Haha!
Så Johanna fick den, sen så åkte vi hem till Johannies pappa och där
hittade vi den kända Olga peruken, "hej jag heter Olga och kommer
från ryssland" sjöng vi på. Så tog vi bilder - jag lovar att lägga upp de,
då kända OLGA "såhär gör man" visar steg för steg hur man ser
läcker ut! Missa inte Olgas nya BFF och "The life of Olga" Haha!!

Sen så gick hon ut med peruken (!!) och det är så konstigt, det är
verkligen så att folk, de kollar ju, men de vill ju inte vara oartiga..
så man kollar ju bort ifall "den störda personen kollar på en" så gjorde de
så hon ba: "Ursäkta, har du något problem me hur jag ser ut" TILL ALLA
SOM GICK FÖRBI.. Haha så var det en kille som sa: "Ja".. och det hade
hon inte förväntat sig.. hon stammade upp sig och ba.. "mm jaha!! men..
synd för dig.. eh.. fuck you då!!" Hahaha.. Sen gick vi till hennes mamma och då tog fegisen av sig peruken och röda läppstiftet. Så åkte vi till hötorget och åt i mcdonalds, fast det tog lång tid innan vi beslöt oss för först skulle vi ha sushi i kungshallen, sen kyckling nere i kungshallen.. ja men det blev det billigaste(!) och sen mötte vi Jasmine, Emma och alla de.. Vi gick till kungsträgården där det var lite segt. Sen träffade vi massor med personer och så.. Ja sånt man gör på gratiskonsärer! Det var kul, men lite läskigt att vi var där då tårgasen var där. Vem gör så? Det var ju folk som skadades typ. Alltså några av mina kompisar var där och kunde inte andas.. IDIOT!

Efter allt så mötte vi Sofie (Tess storasyster) vi tog taxi där taxichauffören satt och bablade hela tiden "alltså jag hör ingen skillnad på opera och hiphop" TUR ATT JAG SATT I TELEFON MED SÄLLSKAP! Sofie typ skrek för hjälp därbak på mig, haha! Sen kom vi hem och slängde popcorn överallt och hade kul.. ja såntdär random! Sååå kollade vi på "What a girl whants" och sov. Imorse kollade jag på "the confessions of a dramaqueen" och sen så åkte jag hem! Puss( det blev ganska långt )

Inlägget skrev jag imorse. Internet har inte funkat hela dagen. Så jag slänger in bilder från igår och idag!! NU FUCKAR INTERNET SIG IGEN

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Asså din snyggapaj! Hur lyckas du egentligen?!?!

2009-08-16 @ 21:02:10
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0