Yesterday - t-bana

Heey you!

Jag kom hem nyss från kära tess, vi var på den där "kända tunnelbanefesten" igår för 120 spänn, vad var meningen? jo, visst det var riktigt ballt att de hade gjort så och det var andledningen till att vi ville gå dit och titta hur de hade gjort för det är ju inte alltid man får festa i en tunnelbana?! Men hela ung 08's fjortisar var där, även killarna som tar på ens rumpa som jag vet inte vad! Vi stod och snacka med roligare personer, vakterna. De var hur sköna som helst och hade inte 100 kilo smink på sig och tog inte på ens rumpa. Så det var mycket roligare. Mycket mognare var de också, (nu snackar jag inte om 30 åringar, utan 18-19). En av de ville också ha mitt nummer, synd att jag inte kommer ihåg hans namn för han var SKÖN! Kvällen blev endå på något sätt lyckad och en kväll att minnas med tess och sofie! Melissa och Ciara var där också så de blev lite bus! Puss på er


Tröjan jag köpte igår men ska lämna tillbaka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0