Yee

hej allihopa!

Förlåt för dålig uppdatering men känner att det endå inte är någon idé för ingen av er kommenterar. så kommentera om ni vill att jag ska fortsätta! igår sov jag hos jassan ju, sen så kom olivia hit och jag hade lite näckvisande och sen mötte jag amanda och vi åkte till mig, åkte och mötte alla vid karlaplan. sen orka inte ja o jassan vvara där så benji kom där vi ba yey, ivan var där också. Vi gick hem till ivan och tränade på världens roligaste sak, man stod bara och endå så fick man alla muskler tränade!! Vi ska köpa en sån.. Japp!! Sen senare åkte vi alla till djurgården där vi var med Maja, martin,patrick,tim typ, hanna,lovisa eller vad hon hette, sen kom felicia och mer.. ivar gustav o.s.v

Idag så skulle jag o jasmine egentligen vaknat 8.30, (även fast vi aldrig skulle orkat) men vaknade istället 2 och hoppa till när mamma kom till mitt rum och väckte oss. VI SKULLE HA MÖTT AXEL OCH BJÖRN FÖR 2 TIMMAR SEN!!?? Sen så åkte vi till brunnsviken med feli och där bada och sola vi :) bilderna tagna från majas face

Ikväll blir det nog grillfest......

Ivan

Benji, jassan bakom HAHA, jag¨

jassan i bakgrunden (haha) maja och benji

joel o patrick

Patrick

nyktert, ivar martin och gustav



Kommentarer
Postat av: julia

din blogg äger sluta inte :)

2009-08-08 @ 09:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0