We just happened. One time.

Men euw? I somras så hände det en grej mellan mig och en kille, jag visste det inte, men han var otrogen mot sin tjej. Efter den händelsen, ingen fick veta något. Vi lovade varandra att inte berätta något till någon, sen på en fest hos vår killkompis så träffades vi igen, kanske två veckor efter, då han började hålla på igen, men jag var tveksam, jag gillade ju honom jättemycket, men hade inte orkat störa mig på det än. Så när jag skulle gå följde han med mig ner till dörren, vi kramade hejdå, han gav mig en puss och jag gick drygt därifrån. Han stod kvar där, och sa: "men varför går du?" jag hade då fått veta att han hade tjej. Så jag sa: Du har ju tjej. Synd.
När jag satt på bussen så skrev jag ett sms till honom, för jag hade värsta ångesten... Jag skrev: "Jag vet att du gillar mig, jag gillar dig med." det tog ett tag, då han skrev flera sms efter rad. Han skrev först "är det corinna?" sen, skrev han"tyvärr jag har flickvän, och jag älskar henne" då jag skrev "okej jag förstår" för visst, det gjorde jag!? Och då skrev han" Men när jag gjort slut med henne så vill jag gärna ha dig" Jaha.. så jag är någonstorts reserv? Ska jag sitta och vänta hela livet eller? Så jag skrev något liknande till honom. Vi har inte träffats efter det, eller någongång med kompisar men vi har bara hälsat som vanliga kompisar men inte sagt något till varandra..
Så såg jag att han tagit bort mig från facebook. Jag tänkte, okej. det var ju omoget löst, men världen gick inte under precis. Så nu hade jag glömt det. Så frågar han vännerrelation med mig? Såklart jag accepterar han är ju jättesnäll, som kompis! Nu ser jag relations status: Singel.

Är det här okej?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0