Pride

Hej bloggen! Förlåt för denna sämsta uppdateringen men det har inte varit mitt fel faktiskt det är min mamma som är en surgumma och hon låter inte mig låna hennes dator (min pajjade)...

Så nu ska jag berätta om det som hänt, här får ni först lite bilder att titta på som ögongodis: (Det här är Jasmines kamerabilder)

Inne på hotelltoa, toaletten var ENORM!

Min baby only

På seven eleven med cooler!

Man vet aldrig hur det går med mig....

Haha väldigt sent så ringde de här snubbarna och vi träffades en stund (Jasmine:Nemo) Nino och Tim

Ibland är jag bara för sexig..



Men det här var nog bättre..

Mitt i allt

Blekis (men bara bak) och brunis

Lite egofoton finns det alltid..

And our friends.. till höger Jassans halvbror (egentligen inte) men.. och Micke! Sköna människor =)

Jag lyckas se hemsk ut! Yee..sofforna vi var vid! Cosy

Jasmine matchar sofforna! Den här tjejen har tänkt till! =D

Mina ben med stämplarna..

Ser riktigt ut som en trashbrud ha ha!!

Nej, vi tog verkligen inga gratis saker ! I swear! (oskyldig)

Welcome--- to Pride!

Sponsor: Jasmine



Väldigt mycket bilder, väldigt lite text.. Men ni orkar väl inte sitta och läsa en bibel? Vänta tills mobilbilderna ännu... not finished!! OCH VIDEO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0