Typiskt...




När jag vaknade så kom mamma med ett paket till mig. Det var tröjan jag glömde hemma hos pappa och hans fru skickade den till mig, började genast le för att kortet som ligger på tröjan är ritad av de jag tyckte ritade så bra och hon sa att hon skulle kolla vilka som hade ritat det. Nu fick jag ett kort från den. Jag är sjuk också, jag kunde inte vakna imorgon så himla typiskt att mamma smittat mig. Fast hon mår ännu sämre och jag försöker komma upp tills imorgon. Idag skulle vi på museum och då tänkte jag att jag kunde vila, men när mamma precis sjukringt mig tänkte jag "Jo, jag klarar mig jag tar bara på mig en halsduk" Men när hon hörde min röst så enda jag fick göra var att lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0