The VOICE!!

Hej på er!

Haha vakten jag talade om skrev till mig nyss..
(Han) - Hej jag träffade dig på festen i tunnelbanan, du är den där konstiga tjejen eller hur? haha ;)
(Jag) - Haha... är det "rulltrappsvakten"?
(Han) - Haha ja det är rulltrappsvakten, hur är det?
(Jag) - Det är bra:) Ska hem till en kompis nu sen ska jag väl åka till the voice. And you?
(Han) - Haha klart du ska till the voice! Vad kul! jag spelar madden med en kompis. Vad heter du? jag kommer ihåg att du sa vad du hette men du ljög ju hela tiden.. haha
(Jag) - Haha, gud vad du får mig att låta som en hemsk person, din 16 åring (!) Corinna. Du sa aldrig vad du hette, max, Andreas? Tom? Nåt sånt...

Han var 19. - och kommentaren jag fick, ja det är jag, och jag menade inte att jag är 16! utan han sa att han var det för att skämta..

Nu är jag faktiskt klar och ska till Johanna, sen ska jag möta tess och sen Feli... Jag ska ikväll till the voice (såklart!) och så får ni hälsa ifall ni ser mig:) Såhär ser jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0