Tandläkaren och Ellinor

Hallå på er!

Kom hem precis och är fortfarande fruktansvärt bedövad... Var på karlaplans folktandvårsklinik och där så borrade de en tand på mig, första gången någonsin, läskigt,... och jag blev hur bedövd som helst, som var kul efter för att jag pratade lustigt. (Kan lägga in en video på det efter):När jag och Ellinor lägger i 10 kronor i en vagn och sen så rullar vi vidare med den, vi hittar en kopp och tigger efter pengar "Skänk en slant till mongoliden Corinna"... Jaa... nu mår jag jättedåligt, har jätteont i halsen och det gör jätteont när jag pratar faktiskt.. Var i skolan idag, Emeliy var inte där. Klarade inte av hela dagen hade fruktansvärt ont i halsen, så gick direkt efter skolan till tandläkaren och nu hem... Imorgon kommer Jassan hem!

Det jag hade på mig idag

Fick veckorevyn hem idag! Och sen är det dags att blogga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0