Sjuk

Gud vad skönt att vara hemma.Jag är helt slut efter denna lååånga dag.Det är bevisat: Jag är alltförsjuk för att kunna gå till skolan. Imorse så försökte jag skriva ett inlägg men min dator knasade så jag väntade med det tills nu, jag var i skolan. Men på morgonen så träffade jag på Emeliy i tunnelbanan, båda lika sjuka.Jag fick kvävningar på väg till skolan, jag mådde verkligen jätteilla, så när vi kommit till skolan framkallade jag så jag spydde. Sen fortsatte jag dagen som vanligt (?) men jag mådde dåligt ett antal gånger och jag hade feber, helt sjukt varm var jag hela tiden och sista lektionen kändes som att jag skulle svimma av. Not god... nu äter jag iallafall..Snackat betyg med Sweda (min lärare) och han tror på mig!!

Idag hade jag på mig:

Oversized tröja, marinblå/vit randig långärmad från Gina
Svarta jeans, h&m
Converse, vita
Väska, skinnväska
Jacka, jeansjacka gina
Mående, baad.... real baaad...


Hoppas er dag iallafall varit bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0