Mobilbilder

DEL 2: MOBILBILDERNA.

Idag så gick jag hem från Jasmine, hade shorts på mig så man kunde se stämplena från igår. Så när jag är på väg hemåt går typ en hel dagis förbi mig. Då tjuter en flickan:

..(Flickan) - Stackars tjej.. Hon har plåster över hela sina ben.
(Pojken) - Har hon!!!
(Flickan) - Ja, hon har ett TvÅ.... TRE!! ....tillochmed!!
(Pojken) - Aj... undra vad som har hänt?
(Flickan) - Hon har säkert ramlat i grus och fått ont och satt på plåster..

Jag låtsades förstås inte höra, ville ju inte sabba stämningen med ett suck: "Men vad är det ni inte fattar jävla barnungar, det är stämpel från Pride! Ser ni, "KROSSA FÖRDOMAR?!!" Men jag fnittrade bara för mig själv istället. Det räckte..
(1 dag)

Jasmine, vi väntade på Benji, Max och Maja

Jag, och den dagens outfit!

På kvällen, på väg hem, när jag tog av mig skorna och gick barfota och vi stötte på en pedofil!!
2 dag:

På morgonen på väg till mig

Osminkad och nyduschad

Bilden beskriver sig själv..

Jassan älskade " Temple of love "

.. men de gjorde jag meee

De fick sköta jobbet, de hämtade ballonger till mig!

( Om ni kollar kamerabilderna så ser ni att vi hade en sånhär, men det blev mer och mer för kvällen!) : Drivbild att jag pissar..


Vi föralltid (På morgonen)

Grupp bild! (bakom ser ni bunjy jump eller hur det stavas, som kostade 600 att hoppa!)


På väg därifrån



På natten: La i världens skönaste säng och väntade på min darling (grr haha)

"Asså jag har sååååå ont i magen"

Grejerna därifrån

Ute och solade

Kände mig såhär

Köpte tidsfördröj


Mami

Jag

Min goda lunch!!





Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Tack så mycket! Allt bra? Kram :)

2009-08-04 @ 01:18:12
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0