Mardrömmar

Vaknade nyss av värsta mardrömmen. Jasmine sover fortfarande och jag har kramp i armen, mamma är inte hemma men hon är väl ute med hunden. Såg en mardröm att jag var kompis med ett par killar, så var det en lång väg till de, de var typ 20 + och jag hade en syster. Det jag inte visste var att de var vampyrer.. Jag gick hem till de och var väldigt sådär att jag var intresserad i en av killarna typ, (kommer inte ihåg så mycket) och så tog jag av min tjocktröja och så. Sen kom jag dit en annan gång. Då jag tog av den, sen skulle jag gå hem. Men de började kolla när jag gick där utan tjocktröja och började bl läskiga. De började typ visa tänderna och så, "det där borde du inte gjort" och sånt sa dom. Så sa dom att jag skulle ta de till min syster. Jga var tydligen inte en fan av min syster, men mamma ville jag inte skulle dö. Så jag tog dom, med rädsla till henne. De satt ute i mörkret, mamma, syster och någon kille och pratade. Vi alla gick dit, jag var där, jag skulle vara liten bit ifrån, och jag låtsades typ kissa. (allt verkade normalt då) och jag tänkte, snart är det över, snart är jag med mamma då flyr vi. Och då hör jag en av dom, skrika. Jag tänker, nu är det gjort. Då en av killarna som vaktar mig säger: "Nu är en av dom död" Då säger jag: Vadå en av de?
"Din mamma" Jag skriker och gråter och sen vaknar jag upp.

Ni orkar väl inte läsa hela texten. Men jag skulle aldrig klara mig utan mamma. Jag medlider för er som förlorat sina föräldrar, sin mamma eller sin pappa. Jag är själv beroende av min mamma, för jag inte har en närkontakt till pappa. Och vet inte alls vad jag skulle göra om jag skulle förlora henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0