Laddar in SJUKT mycket bilder från hela helgen imorgon

Nu kom vi hem till jassan från hennes mammas pojkvän och vi åt middag. Innan så var vi med jassans halvbror Andrew som är 23 och hans sköna kompis Micke! Såklart de va gay? VI TOG SJUKT MYCKET MED KONDOMER! Så vill ni att jag ska lotta ut lite kan jag ju bara ge bort lite av mina 200!! Haha.. not..
Pratar mer om det sen. Puss... (bra uppdatering eller? eeh)

Äter på Jassans goda fot, ja det var det som var middagen ikväll hos hennes mammas pojkvän!! Kolla stämplena på mina lår! Sjukt snyggt... Mmmm..... Jassan har likadana :)

Lägg märkte till den (snygga väskan!!!) pen....i....eh mmm..

Kondomväskan! med mina många kondomer

Snyggt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0