Konstig dröm!

Hej, såg konstigaste drömmen inatt. Att jag och (f.d. vän) Sofia var i frankrike och skulle upp till någon minimarathon och först var jag jättesäker att det var däruppe. Men sen gick jag in på någon "Mi" butik där en snygg kille kunde snacka engelska och han sa var den var. Men sen kom Liam, han hojtade till att vi går neråt! Han nämnde också hur mycket jag gått ner i vikt under vägen (?!) och vi fortsatte ner, sen såg vi en till "Mi" butik (Texten var sned och i en röd bubbla) men den här affären hade annan tema, den hade söta babykläder lite doll-tema. Det var en brunhårig kvinna därinne, vi gick in i provrummet och där föddes ett lam.

Vi alla tre fick panik jag höll i ett snöre till lammen den låg upp och ned och kvinnan försökte "dra ut något hål" som den satt fast i men hon knöt igen den ännu mer och lammen var jättetung och jag typ tappade den jättemånga gånger för den var jättehal och den tjöt och vi tyckte jättemycket synd om den. MED den kom en mjölk flaska, men den var mycket liten. Så vi visste inte vad som var inne i den, för vad skulle vi ge till den när den tagit slut? Så jag smakade av den. Sen så flög vi hem till Sverige och jag hade den som husdjur.

Fortsättning till igår


Janice

Amanda är en av mina normalaste vänner....

Vi är extra normala tillsammans

Och sen har vi Olivia...

Som inte heller är normal ifall ni trodde det, ha hA!!

Karin ser sur ut! men enda bilden jag har av henne nu :(

Jassan i hissen på g ut

Har inga bilder från kvällen då vi drog på festen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0