Känns som jag inte bloggat på jättelänge!

Redigeraren har cp:at upp sig totalt det går inte att ändra den! Åååååh.... jag har mens "wihu!" =( Och jag gick och köpte tamponger, och bundor, haha, pinsamt är det att köpa, speciellt med den billigaste chockrosa paketet med bindor där det stor stort: "DAMBINDOR".. det var väl några (många) killar som praoa från gymnasiet och jag chockades för de var i varje hörn och stirrade!! Så jag gick till kassan i hörnet och typ dooooog för det var så segt i kön och de var påväg dit!! Haha... Jag har massor med bilder men redigeraren är helt LOST! Hur fixar man det förutom texten under rutan "Ändra redigeraren" DET GÅR INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0