Jag bestämmer....



Hösten. Hösten är snart här och man känner av det, sommaren har varit underbar men de här sommarkvällarna är endå inget. Så nu är det snart dags att dra på sig en snygg höstkavaj och jeans och bara se snygg ut! Snygga stövlar skulle passa bra också...

Ha äldre vänner. I love it, ha ha den här kategorin kom upp bara för att ***** ringde mig precis och vi pratade om helgen och att jag och en viss person ska ut med de och kanske på propaganda... hmm.... supergrymt!!

Mogna bloggerskor. We like Blondinbella more than Kissie. Jag har tröttnat på dessa "bloggkrig" och hudkräm på läpparna. Tar det aldrig slut? Nu har de även toppat listorna. Bättre förebild för yngre, go blondinbrunettbella. (det passar henne bättre) :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0