Home

Hey you!

Kom nyss hem, tidigt va? 11 är klockan och jag är hemma! Iallafall så var jag hemma hos Janice, mådde mycket bättre. Mötte Karin och Milou i tunnelbanan och sen mötte vi Amanda, Agnes, Olivia, Janice. Vi åkte till tekniska där Janice åkt i förväg och träffat Fill och Didde.. Sen åkte vi hem till Janice, var där en stund, dit kom Alex J, Alex W, en till som jag inte kommer ihåg namnet på, Ludde, Jave.. Thaiis, Caroline, Sara, Maggie, Johanna, Veronica o.s.v orkar inte rabbla upp alla sen så gick vi ut ett tag och åkte moppe lite, jag på Johannas vi skulle visa våra pro' kunskaper! Ägande... Så gick vi tillbaka till Janice och jag gick därifrån direkt mamma surade lite för enligt henne var jag fortfarande sjuk orkade inte vara jobbig så åkte hem och det känns bra för det regnar ju endå... Längtar till imorgon för jag ska träffa Jasmine!
*Jag tog faktiskt bilder med mobilen men på något sätt går det inte att ladda upp just med den här datorn, det problemet måste fixas för det börjar bli för mycket "me" i den här bloggen!!*

HA HA kolla mamma har varit och busat med min dator?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0