Hiss/Diss



Ung 08!: Inte för att jag gillar det längre. Jag brukade alltid gå dit förut, för det var ju där man träffade folk och det var där man hade chansen att umgås och bara "råka träffa på någon", för det var ju en ungoms-festival?! Iallafall så var jag på ung 08 det här året också, och buujaa... det var shit lame... (Men annars är det en riktigt bra idé för undomar!)



Att det regnat de senaste dagarna: Jag är en person som inte faktiskt så mycket njuter av solen, visst det är ju bra att det är sol det är ju sommar kom igen! Men det är lite skönt att bara sitta inne och bara göra ingenting, för det är regn! Det känns skönt ibland att bara göra så, för när det är sol ute känner man sig pressad att behöva gå ut, sola bada jag vet inte vad! Not like...

Att vara singel: Ja, det har ganska många fördelar att vara singel. Jag har tänkt verkligen över det där med att ha en pojkvän, men egentligen är det (förutom att det är jätteskönt att ha någon att älska) så är det att vara instängd i en bur egentligen. Iallafall för mig, för jag lyckas alltid krångla till det.. så jag stannar väl ett tag som friiii...



Att sommarlovet är slut: Nu börjar helvetet igen och att slita sig igenom den för att lyckas i framtiden! Det här är sista dagen som en fri människa och sen blir det mindre bloggande och mer pluggande.. Nice?!!! Dont think so!

  Att tjejer som inte vet vad dom gör toppar blogglistan: Jag säger inga namn men ni vet nog vilka de är. Jag tycker att mer mogna och folk som inte festar hela ungdomen ur sig borde se till att komma upp!!

Att jag blivit blek men hatar att sola och fruktar solarium (min gamla vän) för den ansetts bli mer skadlig än någonsin. + att hudcancer går inte att bota!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0