Hello and goodbye

Karin sov över hos mig, innan var vi med Karolina, Marcus, Gordon, (någon), Anton och sen mötte vi Vlad, Daniel och Olle senare.. Ganska lugn kväll efter allt och har saknat att vara med Karin. Ikväll blir det nog grill med kompisar ifall man inte hittar på något annat. Jassibubbi kommer hem också från täby och vi ska väl ut och jogga eller något! Får se.... Nu är jag bara jävligt hungrig.

(Karin) - ***kartongen i ditt rum!
(Jag) - Va?
(Karin) - Den är kvar i ditt rum, under din säng!
(Jag) - Det är lungt ;)
(Karin) - Haha det var tre skitfulla killar som satte sig bredvid mig. De satt och skrek och försökte prata med dig. Det var läskigt :P
(Jag) - Fulla? Haha, hälsa!!
(Karin) - ..Nej! Alltså de är läskiga..
(Jag) - Haha va...
(Karin) - Alltså du är trög.. Haha..tell you later...

(End of conversation)


Igår när jag var ute och handlade

Älskar bilden! Karin ser ut som en liten MC-DONALDS ögonbryn! En total-hiss på min lista! Karin och Karolina på tunnelbanan påväg till hornstull för att möta alla andra (vlad daniel och Olle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0