hejdarkväll med Jasmine!

Vi kom precis hem efter en körig och rolig natt! Först mötte vi upp Benji, maja och max och vi skulle på en fest hos Micke. Men istället ringde vi Rikard och Leo. Vi åkte till medborgarplatsen och väntade tills deras bio skulle ta slut. Efter så åkte vi till Leo och där hade vi faktiskt askul... vi läste i boken "vi biktar oss" och läste ur roliga historier som: hej jag är 42 år och oskuld" - "jag äter bajs när ingen ser" och "jag brukar kissa i biosalongers soptunnor" - "När jag bråkar med mina föräldrar brukar jag ta deras tandborstar och stoppa ner i toaletten och ställa tillbaka dem".. sen kollade vi på min humor, niga higa, som de tyckte var astråkigt men jag garvade åt!!

Sen tittade vi på hitta nemo för Leonard skulle få en hamburgare av mig om vi kolla på den (inte för han kommer få de hihi) och Rikard lekte cool och sa att det var en töntfilm, men blev fett inspirerad av det... haha! som jag.... busted! När jasmine låg på rikards rygg och masserade han började typ Rikard göra armhävningar (varför?) så kraschade hela sängen ner - men bara andra sidan!! och en gång till- dejavu, när tjockisleo la sitt knä på andra delen. kabooom!!

Sen efter en stund så gick vi, och där frågade två fulla killar att "vart ligger det här stället, det stället??" jasmine ba, jag vet inte! Vilket ställe? Sen ringde hennes mobil, hon svarade, de väntade. Sen när hon la på (observera att hennes signal är: i believe in miracles som i LOKA reklamen, som är iförsej vår låt för kvällen....) Så började hon sjunga helt galet helt plötsligt på den, och vi garvade åt henne. Sen var hon helt normal igen, ja men vad sa ni? När vi gick mot tunnelbanan så stötte vi på en latino, vi snackade lite kul med honom, hans kompis var därborta och kissade. När kompisen sedan gick förbi med han kompisen sa jasmine: "Goodbye" han vände sig om och stirrade aslänge. HAHA! "Do i know you?" ..hehe...no...?

Sen så åkte vi tunnelbana från medborgarplatsen, då vi lyssnade på ipod.....
(Den underbara bögen) - Vad lyssnar ni på?
(Jag) - Fuck it
(Den underbara bögen) - Va? ursäkta?
(jasmine och jag) - *skrattar* ja... eakon typ?
(Den underbara bögen) - Jaha jag trodde ni svor åt mig!
Sen pratade vi om pridefestivalen då Jasmine ba:
(Jasmine) - Är inte det där.... din kompis?
(Jag) - *kollar på honom, sen nerifrån och upp mot honom* NINO!!!!!

Vi gick hem och träffade sen Nino (eller som jasmine sa: "Amen...Nemo va ere??") och Tim. Nu är vi hemma! Mer bilder kommer imorgon. Sorry för inlägget, vi håller också på att somna.. nI FÅR NÖJA ER ME DOM HÄR SÅLÄNGE:


imorgon ska vi på v.i.p fest på priden! Suck on that sissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0