Goodmorning!!

Heeej

Mamma sa att det var fint väder men det är det INTE dock tycker jag, det ser rättså molnigt ut. Iallafall så har ni bett mig att visa dagens outfit (ur de få kommentarer jag får) och då tänkte jag ta några bilder på det, idag har jag en tubklänning på mig från mq tror jag det är (?) står ingen lapp därbak men den är iallafall 2-3 år gammal! Sen har jag armband.. olika gamla ting och så ska jag ha gladiatorer till och kanske även dra över min jeansjacka? Tänkte dra till stan idag och kolla lite för iallafall ska jag inte lägga mig på stranden när det är sånthär väder. Är det bara jag eller ser det ut som det ska börja regna??







Jag måste hinna nominera Felicia till bonde söker fru också... inte glömma!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0