Goodbye life..

Är faktiskt ganska nervös inför imorgon. Eller, inte nervös riktigt för det är ju liksom klassen och jag känner ju alla i den årskursen. Men det känns endå alltid pirrigt när man haft sommarlov, hur man förväntas vara, hur alla blivit, har någon slutat, har någon börjat? Förra året förändrades många..

Ska iallafall möta Emelie och Jassan imorgon, sen ska vi till uppropen antagligen (?) det är väl så man gör. Inte vet jag var vi ska vara!! Men iallafall så.. har jag varit på stan med mamma, eller "nära-stan" det närmaste härifrån, fast endå där man kan shoppa - västermalmsgallerian. Där köpte jag ett par tights och en tröja, samtligt två hårgrejer och sedan skolgrejer - en ny väska, skön att ha med, lite som adidasväskan fast bara helsvart.. o.s.v

Duschade nyss, fast jag redan fått en dusch ute.. Hade lite kul med paint ifall ni märker?!






Haft en rolig sommar!! =(

Kommentarer
Postat av: blob

nån olivia har börjat i din klass

2009-08-18 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0