Gift dig med mig(!) killar...

1. Adam Garcia

Jag hittade min nya kärlek idag, på tv. Det var första ögonkastet som gällde på det här. Har ni sett coyote ugly? Den kom på 9an ikväll och Kevin, som är med (Adam Garcia) spelar den råsnygga gulliga australienaren.. Den är värd att se, man faller för hans urcharmiga röst, hans söta ansikte, och hans.. allt. Åh! Gift dig med mig!!




2. Channing Tatum

Sen "Shes the man"-filmen så har jag alltid toppat han på min lista. Han är ju bara för mycket perfekt?! Jag har aldrig fått en sån känsla i biosalongen! Seriöst, ha ha har ni känt någongång som ni var riktigt kära, I BIOSALONGEN? Inte jag, visst "Åh han är snygg..lalalala" en typ Zac Efron-crush.. Men inte detta! Det här var pure-butterflies.. Damn...



DERAS FÖRÄLDRAR MÅSTE VARA GUD!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0