Frågestunden

Postat av:

är du oskuld?

Svar: Det är en personlig fråga och tänker inte svara på den någonsin i min blogg!

Postat av:

1 är du tillsammans med någon?
2 vart går du i skolan?
3 vart bor du?
4 har du haft ett seriöst förhållande?
5 är du oskuld?( om inte när förlorade du den ångrar du dig och var det med någon du var tsm med )
6 hur många läsare har du?
7 vem är din bästa vän?
8 du har bra relation med din mamma va jag har märkt.. har det alltid varit så eller har det blivit så på senaste tid? va brukar ni göra tillsammans`?
9 har du några syskon i sverige?
10 är båda dina föreldrar finska?

Svar: 

1. Det kan man väl säga, men den personen är hemlig tillsvidare.
2. matteus skolan
3. kungsholmen
4. Jag har inte haft långa förhållanden, det var en kille som jag var med över hela sommaren. Men det var inte speciellt seriöst.
5. Tänker inte svara på, tyvärr.. =(
6. Jag kan säga såhär: Det är inte speciellt mycket, men det är endå det antalet som får mig att fortsätta blogga. (Men det är definitivt över hundra just nu)
7. Karin, Jasmine har blivit en mycket nära vän, Janice kommer alltid betyda något för mig, jag har flera jag litar på mycket och håller som nära vänner. Som Tess, Amanda.
8. Jag och mamma har alltid varit mycket nära, det är p.g.a att vi har väldigt lika humor och personlighet, och då blir det väldigt lätt för oss att prata. Jag kan alltid prata med min mamma, jag litar på henne och hon förhoppningsvis på mig. Vi brukar göra allt från att sitta vid tvn tillsammans till att resa tillsammans.
9. Nej, jag har alltså inga hela syskon heller.
10. Nej, min pappa är svensk! Mamma är då halvfinsk. 

 

Postat av:

1 Hur många har du haft sex med ?
2 Vad hände med dig & Melody ?
3 Vilken är din naturliga hårfärg ?
4 Hur lärde du känna Janice,Tess m.fl ?
5 Känner du Isolde ?
6 Vad tycker du om Paulina & dessie ?
7 Vem brukar du festa med ?
8 Vem är din modeikon ?

Svar:

1. Haha här var man rakt på sak, så du är supersäker på att jag har haft sex? Tänker inte svara på!
2. Jag gjorde ett seriöst misstag som slet på vår vänskap yttligare mer och idag pratar vi inte alls. Men jag hoppas att vi är sams, som vi sa sist.
3. Mörkblond/Ljusljusbrun. Mamma är riktigt blond påriktigt.
4. Jag började umgås med Jasmine ganska sent, i april tror jag det blir, då vi gått i samma skola alla de år men inte riktigt haft kontakt, då jag började vara med henne och hon umgicks med Janice, Tess o.s.v och jag fick lära känna jättemånga underbara människor som jag har kontakt med dagligen och blivit nära vän med!
5. Jag känner henne, och känt sedan 2007. Men vi pratar inte så mycket mer, vi var väldigt nära vänner förut.
6. De kör sitt eget race helt enkelt. Jag gillar Paulina mer än Dessie, hon känns mer trevligare och äkta än Desiree men jag orkar inte ens lägga ner tid på deras bimbobloggar egentligen. Men de har nog fått hela Sveriges ungdomar att falla så grattis!
7. Jassan har det blivit den senaste tiden för vi skrattar med varandra hela tiden, vi har riktigt roligt tillsammans. Älskar henne.
8. Min modeikon? Oj... ingen aning.

Postat av:

1.skriv hur du sminkar dig ?
2.vilken skola ?
3.betyg ? 

Svar:
1. Check! Redan gjort!
2. Matteus
3. Helt OK.

Postat av: Jennifer

Snygging!

1Vilken skola går du i?
2Favoritbutik, mat, färg?
3Vilka bloggar läser du?
4Ditt absoluta favoritplagg?
5Vad har du för betyg?
6Vilken/vilka parfym använder du?

Tack för brutalt bra läsning, KRAM :)

Svar: 
1. Matteus
2. Bikbok nuförtiden, förut var det gina all over.. he he..
3. Gaybloggen (NR ONE FAVORITE!!), din blogg: jnylund.blogg.se, kissies, akerstroms, barbienadja o.s.v
4. Huhuh, ingen aning! tights? haha
5. Helt okej, kommer inte ihåg siffrorna :P
6. Red apple!

Ganska lite frågor men där hade ni era svar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0