?

Vad ska jag ha på mig? Jag har beslutsångest!! Kom precis hem har varit hos Jassan över natten och senare ska jag också gå på konsär, det var sista minuten vi beslöt det, vi fick gratis biljetter och ikväll blir det cold play! Gillar deras låtar men det är inte direkt min number one favorit. Längtar!! Jag ska ta bilder och Jasmine har med sig sin kamera så ni kommer garanterat få bilder på de..

Vad ska man ha på sig på en konsär? Jassan har typ gjort sig fin... Jag tänkte liksom bara jeans och en tröja??

Den här lila till ett par tights, converse och jeansjacka??

Söt blommig kortärmad "tunika"? med ett par jeans, converse och... någon jacka??

Jag just nu, sliten..

The worlds Greatest - R kelly, spelas just nu på radio och det får mig att tänka på en person speciellt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fick ni gratisbiljetter för?

2009-08-22 @ 15:16:49
Postat av: C

För att Jasmines mamma känner de som håller i konsären som kunde fixa biljetter! Lucky Bastards...

2009-08-22 @ 15:59:00
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0