Dag 2

Hej! Hoppas alla mår bra, för det gör inte jag.

När jag skrivit inläggen på dagen så skulle jag bara vila lite för att jag var så himla trött, så väckte mamma mig vid 11 på kvällen och skulle se till att jag andades. Jag blev grinig och hon tvingade mig att ta medicinen för jag sa att jag hade huvudvärk, det hade jag också mitt huvud dunkade så mycket att jag inte hörde allt annat och jag grät jättemycket. Sen när jag tagit medicinen började jag må illa igen, när jag la mig sa jag det hela tiden till mamma. Hon försökte hjälpa mig med att lägga en kallblöt handuk på huvudet, sen på magen, det hjälpte i några sekunder sen sprang jag in i toaletten och spydde ut allt. Sen, kunde jag sova...

Nu så ringde mamma läkaren och sa att hon inte ville ge de medicinerna mer för att det var helt klart att varje gång jag åt de så spydde jag. Tog de igårmorse och igårkväll = spydde. Så hon rådgev att jag skulle dricka vatten i en halvtimme och se om de höll sig nere, okej nu har jag druckit ett glas vatten, jag vill ha mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0