Bloggdator!

Hej allihopa!


sitter på min minimala bloggdator just nu och är på väg ut! Ska dra ut och möta tess och hennes storasyster sofie.. vi ska sedan dra till tunnelbanefesten vid kungsan. Ifall ni är där kan ni väl hälsa? Har tagit lite bilder med den här kameran men nu börjar det bli bråttom. Har köpt tröjan även jag har på mig. Skönt bara orkar inte festfixa mig kan ju dra med mig ett par klackar men inget mer! Annars är det converse som gäller.

Laddar även mobilbilderna senare var med Melissa och hennes lillebror Kevin idag,sköna människor. Köpte en till tröja idag annan dag och den är snygg! Ifall ni är på ung 08 kan ni ju kolla på "dare to be ugly" eller nåt. Där jag och Melissa tagit ett ful-kort ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0