Angelica Is Here

Hello♥

Fan vad jag har lust att byta namn just nu. Man ska trivas i sitt namn men jag tycker verkligen inte Corinna passar mig!! Stör mig. Haha min röst har försvunnit totalt så det är jättekul att driva för min ylande röst, så jag säger Dixieeee med värsta ylande operarösten. Funkar inte så bra, men hon blir tokig!! 8)

(Jag) - Dixie kom upp!! (till sängen)
*Hon räcker sig över sängen för att ta sats, hon hoppar....*
(Jag) - Dixie, Ner! Fy!
*Hon stoppar sin hopp*
(Jag) - Diiiiiixiiiiiiieeeeee!!!! YeEEEE, kom upp till mig!!
Såhär älskar jag att driva, men bara nu. Men nu är hon uppe i sängen ;)

Ska nog lägga mig mår inte vidare! Imorgon blir det en ny dag.... C you

Nog världens underbaraste bild på min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0