310809

ÄNTLIGEN! SHIT JAG SKREV ETT INLÄGG NYSS MIN REDIGERARE E TILLBAKA NU!!! ILOVEBLOGG,ILOVEBLOGG,ILOVEBLOGG.

Ingen fattar kanske, men min redigerare har inte funkat att klicka på. Iallafall så kom jag hem nyss var ute på långpromenad med min lilla tjockis, vi gick till affären (låååång promenad) Jag har mens, wihu! =( I affären så skulle jag köpa hårfärg, mjölk, bindor och tamponger... fy, lingonveckan inte kul! Och det blir ju inte mer kul när det är helt kryllat med snygga killar, VARJE FUCKING HÖRN!!! De praoa väl från gymnasiet brevid eller något inte vet jag men faaaaaaan råsnygga och där står jag med en stor chockrosa paket där det står med stor text: "DAMBINDOR" på.... amen TJA! Fy vad jag skämdes, så jag gick till kassan i hörnet.

Efter skolan var jag med Emeliy, jag och hon skulle äta i kungshallen på vår favoritnudelställe och Ukki kom dit. Sen drog jag och mötte Jasmine, skulle följa med henne och rida (på hästar) alltså inte jag utan kolla på henne... men jag orkade inte hade ont i magen, så jag beslöt mig att åka hem, och då skulle precis mamma åka hem så vi tog sällskap. Min lilla blondinmamma...


Igår när vi fikade på Espressohouse, min baby!

Jag dricker min chailatte (sliten)

tubklänningen jag hade på mig idag till ett par jeans från ZARA

Blondin till mamma..

Glad efter promenaden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0