190809

Hej allihopa!!

Idag började ju skolan och jag mötte upp Jassan på morgonen.. det var så kul att direkt när vi gick innanför skolgården skakade båda till.. en bra start på morgonen med ett gott skratt - min baby!! Iallafall var skolan seg.. vi fick TVÅ nya i vår klass, Olivia och Benjamin.. Efter skolan var jag med Jassan, vi gick på stan hittade verkligen inget.. sen åt jag på mitt favoställe i kungshallen.. nudlar.. mm.. Och sen så mötte vi Oscar, och vi letade mer.. seriöst vi var inne i minst 11 butiker innan jag hittade något, som jag inte gjorde med de.. mötte Janice och köpte ett par jeans från Zara!! Sen åkte jag hem, sen åkte jag ut igen och träffad Alex. Senare Jassan, Malcolm,Johan,Oscar,Oscar,Claes och Albin!!

Jag är orolig för mamma för hon är så himla sjuk och är rädd att hon fått svininfluensan.. hon är på väg att få feber..

Nya jeansen från Zara, hur sköna som helst (visst har jag ett städat rum? pff..)



Jag och mamma i mörkret..
Jag känner mig sjuk.. inte bra eftersom skolan nyss börjat... och vi har klassresa nästa vecka!!


Kommentarer
Postat av: bella

hur mycket kostade jeansen och vilken modell är det , är tröjan också där ifrån sjukt fin :)

2009-08-22 @ 03:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0