09

Hallå bloggen!

Det har varit lite svårt att ansluta till internet de senaste timmarna så äntligen är jag här! Saknat mig? Såklart! Har suttit och laddat in en massa bilder från sommaren 09 på min facebook Corinna Angelica Ekman och bara tänker hur snabt hela sommaren gått!! Skolan har börjat, eller för vissa.. Grekland,frankrike,fågelbro,valborg,tallin, pridefestivalen,coldplay m.m! Helt underbart och ett tack till er!

Grekland


Det jag och mamma verkligen behövde var en ledig stund för oss själva och det var underbart! Saknar tillbaka då vi även fick vänner, Lovisa och Ylva.. Det var hur kul som helst! Miss it.. Santorini

Pride Festivalen med Jasmine och Andrew

Dagen var perfekt och hur rolig som helst har så himla många bra minnen med Jasmine!



Festande, det man ska göra på sommarlovet

Det man ska göra under sommarloven är såklart att festa så det passade jag på att göra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0