080809

Hej bloggen!

Jag tror jag äntligen har möiligheten att förklara vad som har hänt, min och Jasmines humor går inte att beskriva.. Ärligt. Hon har fått två oslagbara namn de senaste dagarna: Jassibubbi och Poopomama. Har flera videon från saker (på nätterna) men har inte riktigt dragit fram kameran på dagarna. Vilket som är synd! Igår skulle jag o poopomama gå till en grillfest i brunnsviken typ? Men då ringde Andrew och undrade vad vi gjorde, och vi åkte dit. Där var Ponta, Andrew, Matte, Ragge, Lucas, Danne, Krolle och några andra. Tjejerna var 27(!!) Kan ni fatta? Det var helt otroligt när man började räkna neråt.... till vår ålder... Vi syns när ni är 30!!

Vi hade iallafall så himla kul, (som alltid?) jag och Matte skulle göra den där "Snap" när man gör fyra gånger en dit, en dit, en dit och en dit. Ja så vi ba: Men jag kan göra en större. Det slutade med att vi sprang från ända till ända fyra gånger för att beskriva det. Haha, åååh!! Underbar kväll. Orkar inte skriva ner allt..

De senaste dagarna har iallafall varit riktigt roligt, jag har sovit hos Jasmine, hon har hos mig. Idag så var hon tvungen att åka tidigt, för 18 minuter sen :( För hon ska till emmas konfirmation(!) och ska sova över där. Men jag längtar tills Karin kommer hem!! Fast mamma vill ut och göra något med mig.....

Jag kommer inte riktigt ihåg när de är tagna alla men jag lägger in lite från senaste dagarna =) :

Från MJ, när vi letade köttbullar i frysen, slog i läppen det är därför jag ser ut som ett mongo!

Jasmine skulle se rolig ut.. antagligen

go with the flow, innan vi skulle springa under vatten...spru....aren

En bild på mig och amanda från tidigare från den där dagen (däruppe)

Min älskling!

Ibland får man faktiskt se ful ut.

jag förstår inte vad de va vi tyckte var så kul....

Men vi var iallafall tvugna att göra det 2 gånger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0