YE

Hejhej!

Kom hem nyss, har varit med emelie. Dagen började med att jag kom försent en hel lektion, syslöjden. Men det är inte ovanligt, varje slöjdlektion blir så, vet inte, det är väl torsdagarna som påverkar mig för hela veckan sover jag dåligt. Iallafall, så på svenskan så hade vi åsikter om patrik 1,5 "om homosexuella ska få adoptera" och min grupp var för, absolut ska dom få det. Varför inte? Och andra gruppen emot. Sen när vi slutade så åkte ja o emelie till medis o sola. eller hon solade, haha vi sjöng högt så alla bankade på dörren. sen så stack jag hon skulle träffa adam så ja åkte hem mötte mamma vi gick o köpte busskort o sen gick vi in på åhlens... gissa vad jag köpte där.. snart kommer ni få se!
senare ska jag träffa dante, måste snacka me han, och sen ska jag möta upp abra. vad händer för er ikväll? Sååååå himla fint väder jag har lust att vara ute hela tiden nu!!

den här webcameran får en att se riktigt hemsk ut

Kommentarer
Postat av: Marie M

Har du någon tatuering? :)

2009-04-02 @ 20:25:55
URL: http://mariemacauley.devote.se
Postat av: C

Näe :) men jag ska tatuera ett hjärta på armen

2009-04-04 @ 19:12:33
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0