Godnatt!

Är allt bra med er? Tänkte gosa mig in i sängen och kolla på tv och käka en massa mat. Imorgon gäller gymmet igen!
Nyss ringde William också så jag ska antagligen träffa honom imorgon, jag kan inte fatta att det är påsk från imorgon till måndag! det är ju en evighet. Haha jag fattar inte vad man firar. Kycklingar? Wohoo..
Så idag vaknade jag med att klockan ringde, karin hade såklart vaknat. Vi åt frukost, gick till gymmet men sen åkte vi buss för vi inte pallade. Så tänkte vi på gymmet åh gud vad skönt det är sol ute vi kan sitta på uteservering! Sen var det skitkallt ute. Varför var det så kallt ute för? Åh, har inte hunnit sitta så mycket på uteserveringar! Skitjobbigt ju. Sen så åkte vi och åt, vi spanade in en riktig "heting" han hade flint och sen var det ungefär hälften av huvudet så hängde det asmycket hår. Då skämtade vi att jag skulle gå fram och bara, åh alltså vad tvättar du ditt hår med för schampoo? Det är så glansigt och snyggt! Men sen så fegade Vlad ur när vi skulle göra det, han började skratta så mycket så han inte kunde andas. Haha, men sen drog vi vidare, vi var ju med Mischa först. Men hon gick, och vi fortsatte till mcdonalds där daniel åt två mcfeast. Ingen kan äta så äckligt som han. Men nu ska jag fan lägga mig, börjar bli riktigt seg och måste ju vara taggad inför imorgon! Det regnar ju ute nu så jag ångrar mig inte att jag satte mig ner och åt två ostmackor nyss, nu sitter Nicklas bänkad framför en tv, mamma framför en och nu ska jag tamejfan gå och bänka mig framför den tredje! Ciao, och godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna.. hur får du sådär fin hud? Vad göru förnått? Vilka produkter använder du? Caaaioooooo

2009-04-09 @ 11:31:30
Postat av: Anonym

Lyssna.. hur får du sådär fin hud? Vad göru förnått? Vilka produkter använder du? Caaaioooooo

2009-04-09 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0